Workflow
U kunt elke actie met betrekking tot uw afspraken automatiseren en bedrijfsprocessen opbouwen met behulp van Workflow. Bijvoorbeeld: wanneer er een afspraak wordt geboekt, kan er een e-mail naar de klant worden verzonden, status van de afspraak bepalen na een aanvraag of een e-mail verzenden naar het personeel of de beheerder wanneer er nog 30 minuten resteren tot de vergadering plaatsvindt. Na afloop van de vergadering een enquĂȘteformulier naar de klant sturen via een email is ook mogelijk! We kunnen vele combinaties aan deze lijst toevoegen.
Zie hieronder een lijst van triggers:
Wanneer er een nieuwe afspraak wordt toegevoegd.
Wanneer de afspraak wordt verzet.
Wanneer de status van de afspraak verandert (het is mogelijk om verschillende combinaties te maken op basis van de vorige en huidige status van de afspraak).
Wanneer de afspraak is afgelopen (ook N minuten na het einde van de afspraak of N minuten voor het einde van de afspraak).
Wanneer er een nieuwe klant wordt aangemaakt.
Met deze triggers is het dus mogelijk om klanten direct te informeren over een afspraak die is bevestigd, geannuleerd of er bijna aankomt.
Tegelijkertijd kunt u zoveel Workflow-algoritmes maken als u wilt en binnen deze Workflow-algoritmes kunt u verschillende triggers combineren.
Een trigger heeft zijn eigen velden. Bijvoorbeeld, de E-mail-trigger heeft: Aan, Onderwerp, Bericht en Bijlage-velden. Het ‘Aan’-veld kan meerdere opties accepteren. Dat betekent dat u tegelijkertijd het e-mailadres van een klant, het e-mailadres van het personeel en zelfs een aangepast e-mailadres kunt selecteren (bijvoorbeeld het e-mailadres van de beheerder). U kunt ook de e-mail selecteren die u heeft toegevoegd aan het aangepaste veld. U kunt de onderwerps- en berichtvelden verbeteren door gebruik te maken van standaard sleutelwoorden. Het bijlageveld accepteert ook meerdere opties.